marți, 24 ianuarie 2017

Fomeieee... trezeste bărbatul din bărbat, ca altfel te lasă ! :D


TARE ASTA.. CA BARBATII INCHID OCHII DACA NU FACI GALUSTE BUNE, DAR TE PRICEPI IN SCHIMB SA LE TREZESTI FIORI :)
NU cred asa ceva ...Femeia care face galusca buna nu poate fi parasita.
Cititi.. cititi.... așa o fi

Două prietene (Ioana - 50 de ani, divortata, și Alina - 30 ani, proaspat casatorita)...într-un dialog real:
- Dacă aş mai fi o dată tânără...nu aş mai repeta aceleaşi greşeli Alina!
- De ce spui asta, Ioana ?🤔
- Pentru că aşa simt Alina, eram geloasă, şi totuşi nepăsătoare la dorințele lui Mihai...şi credeam că actul căsătoriei îmi conferă un drept aparte...Chiar credeam că e al meu...credeam că Mihai îmi aparține...😢
- Ioana, ai deja peste 50 de ani, ai învățat din greşeli, acum mergi mai departe, nu?
- Aş vrea să fie totul atât de simplu...dar nu e Alina. Încă sunt în etapa când îmi reproşez greşelile...
- Sigur a avut şi el partea lui de vină Ioana !
- Nu ştiu Alina...omul ăsta chiar a avut o răbdare infinită cu mine. Dar eu mă credeam de nepărăsit...
- Îmi pare rău să aud asta Ioana ...😢
- Ştii ce-l durea cel mai tare Alina? Faptul că-l neglijam ca femeie...parcă nu mai simțeam aceeaşi plăcere...găseam orice motiv să-l refuz...ba eram în post, ba nu aveam chef, ba...ştii şi tu...iar el...nu insista niciodată...se săturase să insiste...
- Ioana...fii serioasă, cât crezi că poate conta sexul?!
- Acum? Acum aş spune că foarte mult! Alina, nu repeta greşelile mele! Ai grijă de soțul tău, eşti mult mai tânără ca mine...Nu te mulțumi să-i oferi doar supe, ciorbe, sarmale şi cămăşi călcate...Crede-mă, bărbații de azi nu mai apeciază atât de mult asta...😢
Şi nu cred că bărbații sunt cei ce înnebunesc după 40 ani...ci noi Alina...noi ne schimbăm, nu ei!😢
- Ioana, cred că am învățat în 10 minute de dialog cu tine ce nu m-a învățat mama...o viață întreagă! 🤔
- Succes Alina şi...deschide ochii la timp!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Hai să batem cu zapadă, zapada !